Zwrot/reklamacja

REKLAMACJE:

1. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową, a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji. 

Podczas użytkowania bransoletek złocenie w elementach srebrnych i koralikach może ulec ścieraniu, co jest naturalną reakcją złocenia. Wycieranie się z czasem złoceń lub zniszczenie spowodowane zamoczeniem nie podlega reklamacji. 

Różnica w obwodzie opasek nie podlega reklamacji. Wszystkie opaski wykonywane są ręcznie i mają obwód orientacyjny przy maksymalnym rozciągnięciu ok. 60cm +/- 2cm. 

Wszystkie kokardki wykonywane są przez nas ręcznie, mogą się więc nieco różnić pod względem kształtu, wielkości lub rozmieszczenia wzorów, kolorów o czym informujemy przy produkcie. Różnica we wzorze pokazanym przykładowo na zdjęciu dla modelu nie podlega reklamacji. 

2) Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane przez firmę dostarczającą przesyłkę tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika dostarczającego paczkę w momencie dostarczenia przesyłki.

3). W przypadku składania reklamacji niezbędna jest informacja (formularz reklamacyjny poniżej) o powodzie reklamacji, ewentualnych brakach lub wadach w zamówieniu, przedstawieniu ich w formie pisemnej. 

W celu rozpatrzenia reklamacji produktu należy przesłać formularz reklamacyjny drogą elektroniczną fashionmuffin@gmail.com lub dołączyć go do przesyłanego do reklamacji produktu wraz z dowodem zakupu - paragon, faktura, na adres: 

CC Projekt sp. z o.o 

ul. Kłobucka 23a lok.718, 

02-699, Warszawa.

Reklamacja jest ważna tylko przy okazaniu dowodu zakupu - paragon, faktura.

4) Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni.

ZWROT:

1) Konsument może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz zwrotu). Klient w składanym oświadczeniu podaje rachunek bankowy na jaki ma zostać zwrócona zapłacona przez niego cena towaru. Dla zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie winno zostać złożone lub przesłane na adres: CC Projekt Sp. z o.o. Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa lub na adres mailowy: fashionmuffin@gmail.com

2) Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru nie później niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia Sklepowi Internetowemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

3) Zwracany towar musi być kompletny, nie nosić śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy koniecznie dołączyć dokument zakupu (paragon). Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Klient proszony jest o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru tak, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.  

4) Zwrotowi nie podlegają przedmioty personalizowane wykonane na zamówienie np. bransoletki spersonalizowane, czapki wykonane na specjalne zamówienie


 W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot zapłaconej przez Klienta ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty odbioru przez Sklep Internetowy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zamówienia, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym


 

Formularz REKLAMACJE/ZWROTY NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES FASHIONMUFFIN@GMAIL.COM 

lub CC Projekt Sp. z o.o Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa wraz z formularzem wg poniższego wzoru


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów