Zwrot/reklamacja

REKLAMACJE:

1. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową, a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji. 

Podczas użytkowania bransoletek złocenie w elementach srebrnych i koralikach może ulec ścieraniu, co jest naturalną reakcją złocenia. Wycieranie się z czasem złoceń lub zniszczenie spowodowane zamoczeniem nie podlega reklamacji. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji.

Wszystkie produkty wykonywane są przez nas ręcznie, mogą się więc nieco różnić pod względem kształtu, wielkości lub rozmieszczenia wzorów, kolorów o czym informujemy przy produkcie. Różnica we wzorze pokazanym przykładowo na zdjęciu dla modelu nie podlega reklamacji. 

2) Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane przez firmę dostarczającą przesyłkę tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika dostarczającego paczkę w momencie dostarczenia przesyłki.

3). W przypadku składania reklamacji niezbędna jest informacja (formularz reklamacyjny poniżej) o powodzie reklamacji, ewentualnych brakach lub wadach w zamówieniu, przedstawieniu ich w formie pisemnej. 

W celu rozpatrzenia reklamacji produktu należy przesłać formularz reklamacyjny drogą elektroniczną fashionmuffin@gmail.com lub dołączyć go do przesyłanego do reklamacji produktu wraz z dowodem zakupu - paragon, faktura, na adres: 

CC Projekt sp. z o.o 

ul. Obrzeżna 1c lok. 112, 

02-691, Warszawa.

Reklamacja jest ważna tylko przy okazaniu dowodu zakupu - paragon, faktura.

4) Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni.

ZWROT:

1) Konsument może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz zwrotu). Klient w składanym oświadczeniu podaje rachunek bankowy na jaki ma zostać zwrócona zapłacona przez niego cena towaru. Dla zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie winno zostać złożone lub przesłane na adres: CC Projekt Sp. z o.o. Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa lub na adres mailowy: fashionmuffin@gmail.com

2) Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru nie później niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia Sklepowi Internetowemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

3) Zwracany towar musi być kompletny, nie nosić śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy koniecznie dołączyć dokument zakupu (paragon). Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Klient proszony jest o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru tak, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.  

4) Zwrotowi nie podlegają przedmioty personalizowane wykonane na zamówienie np. bransoletki spersonalizowane, czapki wykonane na specjalne zamówienie


 W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot zapłaconej przez Klienta ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty odbioru przez Sklep Internetowy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zamówienia, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym

Ewentualne naprawy, wymiany sznurków w bransoletkach wykonujemy odpłatnie po wcześniejszym ustaleniu.


 

Formularz REKLAMACJE/ZWROTY NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES FASHIONMUFFIN@GMAIL.COM 

lub CC Projekt Sp. z o.o Obrzeżna 1c lok. 112, 02-691 Warszawa wraz z formularzem wg poniższego wzoru


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów