Zwrot/raklamacja

REKLAMACJE:

1. wady fizyczne (uszkodzenia) powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania wysyłki. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową, a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji. 

Podczas użytkowania złocenie w elementach srebrnych i koralikach może ulec ścieraniu, co jest naturalną reakcją złocenia. Wycieranie się z czasem złoceń lub zniszczenie spowodowane zamoczeniem nie podlega reklamacji. 

2) Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika dostarczającego paczkę w momencie dostarczenia przesyłki.

3). W przypadku składania reklamacji niezbędna jest w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia informacja o powodzie reklamacji, ewentualnych brakach lub wadach w zamówieniu, przedstawieniu ich w formie pisemnej, zdjęcia. W przypadku produktów z elementami pozłacanymi, przedmiotem reklamacji nie może być wytarcie, przebarwienie, pordzewienie pozłacanych elementów w wyniku użytkowania lub zamoczenia.

ZWROT:

1) Konsument może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz zwrotu). Klient w składanym oświadczeniu podaje rachunek bankowy na jaki ma zostać zwrócona zapłacona przez niego cena towaru. Dla zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie winno zostać złożone lub przesłane na adres: CC Projekt Sp. z o.o. Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa lub na adres mailowy: fashionmuffin@gmail.com

2) Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru nie później niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia Sklepowi Internetowemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

3) Zwracany towar musi być kompletny, nie nosić śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy koniecznie dołączyć dokument zakupu (paragon, fakturę). Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Klient proszony jest o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru tak, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.  


 W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot zapłaconej przez Klienta ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty odbioru przez Sklep Internetowy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zamówienia, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym


 

Formularz REKLAMACJE/ZWROTY NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES FASHIONMUFFIN@GMAIL.COM 

lub CC Projekt Sp. z o.o Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa wraz z formularzem wg poniższego wzoru


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów