Zwrot/raklamacja

REKLAMACJE:

1. wady fizyczne (uszkodzenia) powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania wysyłki. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową, a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji. 

Podczas użytkowania złocenie w elementach srebrnych i koralikach może ulec ścieraniu, co jest naturalną reakcją złocenia. Wycieranie się z czasem złoceń lub zniszczenie spowodowane zamoczeniem nie podlega reklamacji. 

2) Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane przez firmę dostarczającą przesyłkę tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika dostarczającego paczkę w momencie dostarczenia przesyłki.

3). W przypadku składania reklamacji niezbędna jest w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia informacja (formularz reklamacyjny poniżej) o powodzie reklamacji, ewentualnych brakach lub wadach w zamówieniu, przedstawieniu ich w formie pisemnej oraz zdjęcia. W przypadku produktów z elementami pozłacanymi, przedmiotem reklamacji nie może być wytarcie, przebarwienie, pordzewienie pozłacanych elementów w wyniku użytkowania lub zamoczenia.

4) Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni.

ZWROT:

1) Konsument może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz zwrotu). Klient w składanym oświadczeniu podaje rachunek bankowy na jaki ma zostać zwrócona zapłacona przez niego cena towaru. Dla zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie winno zostać złożone lub przesłane na adres: CC Projekt Sp. z o.o. Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa lub na adres mailowy: fashionmuffin@gmail.com

2) Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru nie później niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia Sklepowi Internetowemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

3) Zwracany towar musi być kompletny, nie nosić śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy koniecznie dołączyć dokument zakupu (paragon). Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Klient proszony jest o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru tak, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.  

4) Zwrotowi nie podlegają przedmioty personalizowane wykonane na zamówienie np. bransoletki spersonalizowane, czapki wykonane na specjalne zamówienie


 W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot zapłaconej przez Klienta ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty odbioru przez Sklep Internetowy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zamówienia, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym


 

Formularz REKLAMACJE/ZWROTY NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES FASHIONMUFFIN@GMAIL.COM 

lub CC Projekt Sp. z o.o Kłobucka 23a/718, 02-699 Warszawa wraz z formularzem wg poniższego wzoru


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów